Ema Kızlar elbise soranlara fikir olsun diye atıyorum gebe mağazasından aldım anneler günü indirimi vardı 160 ₺ ye geldi https://i.hizliresim.com/WqBWp2.jpg
Esenn1 Ema Çok güzelmiş canım güle güle giy. Ama bana biraz pahalı geldi🙄 Bende bugün hamilelik çekimi için defacto dan elbise aldım düz beyaz 😊
Ema Esenn1 çok teşekkür ederim canım😍😍 biraz fazla evet yakın arkadaşımın kınası var onada giyerim aradan çıkartırım diye düşündüm