Tubi42 32+3 Duygusallık bunalım ufak bir lafa alinganlik sizde durumlar nasil mutlu hissetmiyorum halbuki ortada öyle elle tutulur birseyde yok 😔😔
Neseozkan Tubi42 bende 32+2 yim aynen çok duygusalım hemen biri bişey diyince alınıyorum ağlayasım geliyo ama geçici biliyorum inşallah bunlarda tatlı sıkıntılarınız olsun
Tubi42 Neseozkan inşallah canım Bende şu günlerde sıkıntılıyım gerçekten işi bıraktım birde herşeyi.kafama takıyorum 🙄
Neseozkan Alinam hahahah bunlara böyle sonradan gülüyoruz ama o an öyle tatlı bir duygusallık oluyo 😄 olsun nolcak ki
Alinam Neseozkan öyle öyle kayınvalidem kızım dedi diye karnımı severken o benim kızım diye ağladım kadın ne yapacağını şaşırdı ama o benim kızım napim😋
cihanaraf Benimde eşin 1 hafta kadar önce şakalaşmak adına kilomu aldın sen dedi ağlamaya başladım ve 3 gün boyunca hiç konuşmadım onunla her gözgöze gelisimizdede ağladım ne derse desin ağlıyordum tabi sonra sakinlerim şimdide çok iyiyiz şükür 🤣
Tubi42 cihanaraf aynı ben bende gecenlerde eşim eve geldi selam vermeyecek kadar mi yorgunsun dedim halbuki vermiş ezbere nie konusuon dedi bana bnde konuşmadım iki gün boyunca birdaha sonra normale döndüm 😂