EUEUEU canım umarım faydalı olur paylaşımım. Benim de o aylarda çok feci kaşıntım vardı içli içli kaşınıyordu. Geceleri inan yatırmıyordu, gündüz ayrı.. Kırmızı karbarcıklar oluştu. Dermatologo gittim. Gebelik öncesi sabun kullanıyordum vücuduma; gebelikte kuruluk olmasın diye duş jeline geçmiştim. Doktor duş jelinin yaptığını söyledi. Ve hemen kestim. Eczane ürünü bir bebek şanpuanı verdi vücuduma iki güne geçti. Tavsiyem duş jeli kullanma ; gebelikte vücut hassaslaşıyor