G
Busramtl canım bana da doktor aynı şeyi söylemişti o kadar kötü konuştu ki düşük olur düşük olmazsa erken Doğum olur dedi ...
Başka bir doktora gittim profesöre rahim filmi mi çekti dedi hayır dedim ee nasıl diyebiliyor , üstelik hamilesin hamilelikte tam net belli olmaz demek istedi çok şükür 21.haftaya geldik bile , korkma sakın Rabbimin izniyle hiç bi şey olmaz
Aynı durumda olup 41.haftada doğuran bile tanıyorum 😀 ona da doktor erken Doğum olabilir demiş