Sera00 Merhabalar hanimlar 14 haftalik hamileyim sol kalcamda ağrı oluyor, yürürken ve otururken . Bu hamilelik ile mi alakali 🙄 sizlerde de böyle bir agri oluyor mu ?
Pamukgirl Sera00 oldu canım ara sıra yine oluyor. Magnezyum eksikliğinden dedi doktor kullanıyorum şimdi hap gece yatarken de yastık alıyorum bacak arama ve dengeliyorum
Asiacr Sera00 olmazsa olmazlardan birini yasiyorsun. Zaman zaman oluyor gidiyor geri geliyor. Alistik.artik. uzme kendini cogunda var
Rabiamercan Sera00 Bnde de vardı cnm 5 ayıma kadar çok zorlandım sanki sol kalcam kitleniyor gibi oluyordu günde 2 kere soda iç kesinlikle çok faydası oluyor .
Scb Pamukgirl magnezyum kullanıyom ama geçmedi gece zor uyuyom sen ekstra kalsiyum falan kullanıyo musun
Sera00 Scb ben sadece dr un kullandığı pregnecare isimli vitamini kullanıyorum yarin dr uma gidicem bu durumu sormak icin.
Pamukgirl Scb yok canım kendinizi yormayın tek bacağınızın üstünde çok durmayın dinlenin sürekli bende o şekilde geçti