Pazardan kendime kalın terlik aldım içi tüylü. İki tane de tüllü saç tokası aldım. Tokaların lastiklerini söküp terliklerin üstüne yapıştırdım. 12buçuk liraya terliklerim hazır oldu. Saç tokaları falan zaten en pahalı pazarda veya ucuzlukta 5 lira ordan temin edecektim ama kapalıyım. Onun için pembe iğne oyalı tülbent takacağım😌 Birçok şeye 70₺ verdim ama terlik ve tokaya 70₺ vermek saçmalık geldi bana.🤷🏼♀️ Benim fikrim en azından🤷🏼♀️