Alessia canım benim eşimde de awm ve anevrizma vardı. Kapalı ameliyatla artık kontrol altına alabiliyorlar. Keşke ameliyattan sonra hamile kalsaydın ama sanırım hastalığını hamile kalınca öğrendin. Eşini şakadan uyarmamışlar gerçekten çevredeki insanların da çok dikkat etmesi lazım. Sinir, stres, başa darbe alma ihtimali yaratabilecek aktiviteler, kafein (kahve, çay, kola gibi) tüketme. Allahın izniyle bebeğine de kavuşursun sen de çok iyi olursun. Benim de akciğer emboli riskim var. Kan sulandırıcı kullanıyorum ve hareketli olmam lazım ama oturarak çalışıyorum. Hepimiz için hayırlısı 🙏