Alessia kesinlikle doğru... Yaklaşık 1 ay önce ben de bu sıkıntıları yaşadım. Zaten kanamam lekelenmelerim de oluyor zorlu bir gebelik süreci geçiriyorum. Üzerine bir de bu ikili test gelince iyi de moralimiz bozuldum. Nıfty yaptırdık çok şükür sonuçlar süper geldi. Diğer yöntem az da olsa bebekte düşüğe sebep olabiliyormuş ücret konusunda daha ucuz olduğu için öneriliyor. Parasal sorununuz yoksa fetal DNA gerçekten iyi 2.500 e yaptırdık biz. Ama gereklimiydi bilemiyorum. Bence 2li 3 lü testler sadece stresi artırıyor o kadar. Yaşınız 31 in üzeri ise 2 li test riskli çıkıyormuş genelde. Ultrason a güvenin. Eğer ztn aldırma gibi bir düşünceniz yoksa, detaylı ultrasonu bekleyebilirsiniz. Merak etmeyin rabbim bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almayı nasip eder inş. 2 li ve 3-4 lü testlerde kesin sıkıntı çıksa bile doğum sonrası incelemelerde gerçekleşme oranı 1/29... Dua edin, bebeğiniz sapa sağlam doğacaktır inş. İçiniz rahat olsun...