Mrv91 aynıı şeyler benimde başıma geldi canım 38. Haftadaki muayenemden sonra ama üzerinden iki hafta gecti onun üzerine bir kere daha muayene oldum. Bende ilk gün açık pembemsi olmuştu ertesi gün dediğin gibi yogun kahverengimsi koyu bir akıntı gelmişti bekledim hala devam edecekmi felan diye ama devam etmedi. Akıntım normale döndü. Agrı sancı felanda olmadı. Bu gece 40. Hafta oluyoruz ama hala birşey yok. Bende artık nişan sancı gelmeyince o zamanki gelen nişanmıydı diye düşünüyorum 😂😂❤️❤️