Ayssiirraa En büyük hayalim normal doğumdu 34+5 haftalıktım bebeğim başından beri tersti . 3 gün sonea doğum iznine ayrılacaktım çalışıyordum dün akşam saat 10a 10 varken yani mesaimin bitmesine 10 dk vardı bi anda su gelir gibi oldu arka arkaya iki üç gelmede bütün pantolonum ıslandı ve ne göreyim su degil kıpkırmızı kanmış gelen 10 dk içinde hastaneye vardım. Ciger geliştirici yapıldı gelen hem su hem kanmış bebegin plesantası erken ayrılmış. Soğum başlamış fakat bebek ters. Acilen spinal sezeryana alındm karnım tok oldugu için komple olmadı. Sezeryan başladıktan 10 sn sonra bebegimi çıkardılar ve aglamasını duydum. Şimdi küvezde solunum sıkıntısı var ben ise ona sagsaglim kavuştuğum için mutluyum kanı görünce çok korktum çünki daha önce iki gebelik kaybım var. sezeryanda korktuğum gibiymiş malesef acıya dayanıklıyımdır ama bu başkasına muhtaç ettiriyo insanı. Mecbur olmadıkça herkes normal doğumu tadar inşallah. Birde bebegimin hiç birşeyi yoktu doğum iZnine ayrılınca hepsiyle özene özene ilgilenicem diyodum. Demekki illaki bir iki bişey hazırlamak şartmış. Tam 8 aylık doğduk Allah hepinize hayırlı doğumlar nasip etsin bizide bi an önce çıkarsın inşallah
Gkayra Ayssiirraa Sağlıkla al kucağına cnm...🤗🌺🤗Rabbim kimseye evlat acısı vermesin ,kimseyi evladiyla sınamasın inşallah...
Modies Ayssiirraa gözünüz aydın geçmiş olsun çok🥰 iyi haberlerinizi bekliyoruz inşallah bir iki güne hiç birşeyi kalmaz
Hulyalp Ayssiirraa bebegin hayirli olsun canim. Rabbim tez zamanda saglikla kuvezden cikmasini nasip etsin biran once kavusun.
bernaayyildiz Hayırlı olsun canım rabbim tez zaman da sağlıgına kavuştursun bebeğini inşallah. Bu arada anneler günün de kutlu olsun 🐣😍
bernaayyildiz Ayssiirraa Hayırlı olsun canım rabbim tez zaman da sağlıgına kavuştursun bebeğini inşallah. Bu arada anneler günün de kutlu olsun 🐣😍