Findikkurdu Merhaba kizlar 10.haftadayiz ama mide bulntilarim ağzimin icindeki zehir gibi tat beni mahfetti. Doktorum 3 aydan sonra geciyir diyor. Cok kotuyum dayanamiyorum. Gercekten 3 ayda geciyor mu daha uzun suren var mi?
Tgcslmz Findikkurdu tamamen gecmesi de baya azalıyor cnm ben 30+4 günlügüm migde bulantısı bazen yaşıyorum ama tabi kişiye göre degişiyor
Burcuk Findikkurdu bende 3. Ayda bitti ama arkadaşım 9 ay çıkardı .. arabayı değiştirdiler kokuyormuş bilemiyordu :/
ZuhalDurmus Benim 6 ay devam etti annem ise doğumhanede bile kusuyormuş. Kişiye göre değişen bir durum. Umarım en kosa sürede geçer.
mrvgun 13-14. Haftalardan sonra azaldı benim ama tamamen kesilmedi malesef 21im şuan. Hele o ağızdaki kötü tat hep devam ediyor malesef ama alıştım 🤷🏼♀️
Carpelidusler Findikkurdu bildiğim kadarıyla bu tarz durumlar hamileden hamileye değişiyor. Benim ne bulantı ne baş dönmesi nede aşerme yaşadım. Hamileliğim şüpheli gibi😛 14+5 iz çok şükür. Doktorun söylediyse bir bildiği vardır. Ama dediğim gibi değişiyor kişiden kişiye 🙏🏼
Sumeyyekaya Findikkurdu canim kisiden kisiye degisiyor mesela bnim hic olmadi cok rahat yemegimi de yaptm yedim de insallh doguma kadrda olmaz. 😊😊
PasaninAnnesi Bende 5+3üm bugün basladı herseyden tiksindim ne yesem bidaha yemek istemiyorum miğdem bulanıyo bulaşıkları bile makinaya zor koydum kokuya hassasiyetten 😔 kusma yok ama en ufak bi kokuda ağzıma attığım biseyden sonra öğürüyorum 😢
Ayselcnt ayy ne fena his..ara ara yine oluyor ama eskisi gibi değil.. ilk zamanlar ne kötüydü.. şimdi 21. haftamızdayız daha rahatız.. çok şükür..