Esra1260 Kızlar doktorum feramat diye bi ilaç verdi kan ilacı sanırım ama aynı zamanda Demir ilacıda galiba 2 hafta kullandım sağlık ocağında kan tahlili yaptırdım rutin olarak demir 350 lerde çıktı sağlık ocağındaki doktor hemen bırak dedi çok fazla bu kadar Demir dedi doktorum un randevusuna daha varda önceki tahlillerime baktım demirim gayet normalken bu ilacı vermiş düşük değilmiş acaba olması gereken bumu neden böyle oldu ?