Sevim97 Kızlar iki gündür göz kapağım şişti çok acıyor ve batıyor ara arada sulanıyor ne yapmak lazım acaba doktora gitsem ilaç yazıcak kullanabilir miyim acaba bilmiyorım
brldmr Sevim97 benim de cıktı 2 kere. kadın dogum doktoruma sordum ilac onermedi. göz doktoru arkadasımda ılık cay ve pamukla pansuman yap dedi. ama bana en iyi gelen cig sarımsak oldu. cig sarımsagı surdum bikc kez gecti.
Fasulyem22 Sevim97 benimde gözümün altında cıktı ben damla kullanıyorum kendim aldım ama kırmızılığı kaldı geçmezse göz doktoruna gidicem aldiricam
brldmr Sevim97 sarımsagı ortadan kesip suyunu surdum gozume gelmeyecek sekilde yakıyor biraz ama benimki hemen gecti