Ultraslan40 Yolk kesesi oluşup herhangi bir problem yaşayan oldu mu? Ya da yolk kesesi sağlıklı gebeliğin belirtisi mi?
Alessia Ultraslan40 evet yolk kesesı olmazsa ıcınde ebrıyoda olmaz ozellıkle 6. Haftada doktor ona bakar yoksa boş gebelıktır
Mrvkrc Ultraslan40 bnm yolk kesesi olusmustu ama bebek olusmadi bos gebelikten kurtaj olmstum 8 haftada😥
Ultraslan40 Modies yolk kesesi normal keseyi gördükten tahmini 1 hafta sonra görülüyor belki daha erken belki daha geç. Eğer ki yolk kesesi oluşursa sağlıklı gebelik diyorlar kimisi de yaşadığı sorunları belirtiyor. Bende merak ettim açıkçası
Ultraslan40 Alessia bende yolk kesesi gözüktü bebeği de Çarşamba günü görelim dediler. Forumlarda çok olumsuz yorum okuyorum acaba ne gibi sorunlarla karşılaşırım diye merak ettim
Ecrinbzkrt Alessia gittigimde 5haftalıktı doktor keseyı gordu ama 10gun sonra gel bebek varmı yokmu dıe bakalım dedı inş kotu bırsey cıkmaz benımde
Alessia Ultraslan40 5 haftada doktorum bakmamıstı olusmaz dedı6 haftada gorduk kalp atısınıda ekrandan gosterı
Ultraslan40 Alessia benim 5. Haftanın ortasında gözüktü karından baktı. Kalp atışını ve bebeği karından mı gördü Alttan mı
Ecrinbzkrt Ultraslan40 benım 5.haftada karnımdan gormedı alttan gordu keseyı haftaya 7 olucam inş o zaman kese dolu olup olmadıgı belli olucak
Ultraslan40 Ecrinbzkrt bende o durumdayım çarşambayı iple çekiyorum :) Alessia inşallah canım benim şu mübarek günde duanızı eksik etmeyin. Biraz korku var bende geçmek bilmeyen 🙈
Alessia Ultraslan40 korkma kuzumm aynı sey hala bende var bebegım ıyı mı dıye mumkunse hergun gormek ıstıyorum haraket edınce rahatlıyorum senınde az sabır mıde bulantın yoksa bol bol ye 6/7 haftada baslıyor cunku genelde
Ultraslan40 Alessia ah olmaz mı bulantılar yanmalar. 3-4 gündür olmaya başladı şöyle ağzıma bir lokma sokamıyorum tiksiniyorum. Allah yardımcımız olsun gerçekten çok zormuş ben böyle beklemiyordum
Ecrinbzkrt Alessia suana kadar hıc bulantım tiksintim olmadı sadece sag kasıkta arafa adet agrısı gıbı agrı oluyor o kadar oda normalmıs sanırım rahim genişliyormus
Alessia Ultraslan40 15 haftalıgım gecen haftaya kadar bulantım vardı az az sık sık ye canım ac kalknca daha beyer oluyo cok dua ettım sana bebısıne hayırlısıyla kavusırsun ınsallah😘
Ultraslan40 Alessia çok teşekkür ederim canım benim Rabbim senin de kucağına almayı nasip etsin sağ salim💜