Mervezngn valla saatinde asla ve asla giremezsin çok bekledim sabah saatine randevum olmasına rağmen öğleden sonra alındım doktor için ne ilgiliydi neden ilgisizdi diyemem doldurduğu formdaki soruları soruyor sen cevaplıyorsun o kağıda döküyor detaylıya gelincede 10 dakika sürdü hiç konuşmadan herşeyini kontrol etti ben hiçbirşey sormadım ama soru sorunca yanıtlıyormuş sorduğun soruları