yagmurtpl FatmaEmirr hormonal Bi durum sanırım canım doktoruna danış istersen bende öyle Bi şey olmadı
Neseozkan FatmaEmirr 32 haftalığım canım benden de geliyo doktora sordum normal dedi. Göğüslerin ucu aşağıya bakmasın sütyen kullan mutlaka dedi ilk süt önemliymiş ziyan olmasın ☺️
bicirinannesi FatmaEmirr aynısı bende de oldu çok korktum doktora gittiğimde soracağım . Ben 26+.6 haftalığım . Daha çok erken gibime geldi 🤷♀️
FatmaEmirr @Nes yagmurtpl eozkan#4629436 aynen ama ne bilim insan korkuyo erken doğum belirtisi olabilir mi diye yagmurtpl bilmiyorum erkn doğum belirtisi olabilir
Tugbax68 15 hafta öncesinden gelmeye başladı normal ama sagarsam erken doğumu tetikleyebileceği söylenmisti
Aminea FatmaEmirr bende de 31-32 . Hafta arasında gelmişti canım bi sağ gögsümde bi kaç gün sonrada sol gögsümden geldi bir damla kadar
Bzkrt1 Benim anlamadığım bu App in ‘bebeğim’ bölümünde ve ‘blog’ bölümünde bu tarz bilgiler veriliyor. Her gün Bebek hakkknda da anne hakkında da haftana ve gününe göre olan şeyler yazıyor. Bende 31. Haftadayım ve geçenlerde bebeğim bölümünün anneyle ilgili bölümünde yazıyordu bu Bilgi. Bu haftalarda göğüslerinizden sıvı gelebilir ve normaldir diye. Neden korkuyorsunuzki??