nartanemm canım ben 20. Haftafayım hiç bulantı kusmam da olmadı daha 2. Kg ı aldım, 65.5 ile kaldım 67.5um şuan. oldukça da fazla yiyorum bebeğin gelişimi de şükür normal ilerliyor. Herkes kilo alacak diye bir şey yok kendini öyle yargılayıp üzme, doktorun zaten seni yönlendirir sık ara öğün yap ceviz, kuru kayıs, badem yemişler ye, yoğurt yada kefir yap bi ara öğününü yemeklerini de dengeli yiyorsan zaten ikinzde sağlıklısınızdır ☺️