Gulayuraz bende sürekli içiyorum birkaç yudumdan bişey olmaz 🙅♀️ Benim bebek kesin kolacı diğer oğlumda da öyle çok aşererdim ki kolaya anlatamam sürekli içerdim. Oğlum doğdu kolayı öğrendiği gündem beri hastası gece herkes yattıktan sonra uyanır sabaha kadar şişe bitene kadar içer tabi engel olmak için almıyoruz ama bazen misafir muhabbetine oluyor o zaman vay canımıza 😂😂😂