DiDem123 defnece öyle şeylere biraz ara ver çamaşır suyu falan koklama düşersin bayılırsın Allah korusun. Yada kokusuzları var onları kullan. Gerçi bende domestos olmadan yapamıyorum ama 🤷🏻♀️
defnece OsmisinAnnesi Kokulu veya kokusuz, ben uzak duruyorum zaten. Eşim temizlik yaparken bütün ev koktu. Fazla dökmüş herhalde. Tavsiyenizi dikkate alacağım, sağ olun.
Pamuk34 defnece abartmayin ya ben banyoyo kendim Temizliyorum odadan yayilan kokudan nolcak valla bisi diyemiyorum tamam Sakininda bu kadarida fazla yani
Pamuk34 defnece yinede bu kadar evham yapmak kotuyu cagirir insan bisi olcak diye dusunup daha sacma Seyler yapabiliyor Nefes tutmak gibi misal bundaha sakincali bisi yani dikkat onemli ama fazlasi piskolojik olarak zarar cnm olmuca varsads olur boyle gecermi 9 ay 🙈
defnece O değil de herkes bir laf çakıp gitti. Sorumu doğru düzgün cevaplayan da yok. Bir gerizekalı yazmadığınız kaldı. Gerçi problem değil, başlığı açarken böyle yorumlar geleceğini tahmin ediyordum ama yine de hamile psikolojisinden ancak hamilelerin anlayabilrceğini düşünmüştüm. Anlamıyormuşsunuz, görmüş oldum.
Modies defnece hayır yahu valla bişey olmaz 😂 ama soru da değişikti. Bebeğinizin akciğerleri yokki. Sizin havasız kalmanız onu etkilemez. Ama öyle de bir yazmışsınız ki nefes tutma oyunu oynuyor hissi verdi.
Ulyacan defnece hic bir sey olmaz merak etme. Sen hasta degilsin hamilesin bunu unutma 💞 o yuzden her seyi kafana takip hamileliyini kendine zehir etme 🤗
defnece Modies Nefesimi tuttuktan sonra bir anda kasığıma giren ağrıdan tedirgin olmuştum. O anlık bir panik haliydi. Neyse, unutun gitsin.