Mrv60 Merhaba arkadaşlar aranızda Fuat beyde doğum yapan varmı.doğum esnasında nasıl biri. sancı odasına ve doğuma eşinizi kabul ettimş
Zhlcnr Henüz Doğum yapmadım onda muayene oluyorum ama bıldıgım kadarıyla sancıyı zaten özel odanda cekıosun Doğuma alıo eslerı ekstra olumsuz bır durum olmazsa ıntagram sayfasında vıdeosu var hatta bır baba gırmedı bayılma korkusuyla
Julican 2705merve merhabalar Fuat beyin muayene ücreti 150 TL sgk lı benim ikiz bebekler. Dogumda 3 bin TL
Zhlcnr Julican bende sıgortalıyım canım ama 110 verıyorum dogumda 2100 dedıler daha yenı neden farklı cıkıo senın yarın tekrar sorum
Zhlcnr Julican ay evet canım bugun gıttım Doğum 2400 muayene 150 olmus FUAT beyın belkı sana ıkı gün yatısılı uç bın demıslerdır tek gun yatıs fıyatı soyledı bana hersey ıcınde
Julican Fuat Bey in ikiz doğumu 3000 bin TL olmuş daha önce 2500 denilmişti.. Ama diğerlerini bilmiyorum
nrglvrl Ben muayene ucreti 110 tl veriyorum zam mi gelmiss ya 😒 kendisinden de memnunum , gayet sakin , samimii biri
Jaleserkan nrglvrl bende en başından beri Fuat beye gidiyorum muayene ücreti 110 Doğum 2100 demişlerdi.bu ay henüz gitmedik
nrglvrl Simdi aradim hastaneyi , 150 tl muayene ucreti , 2500 tl dogum. Bu kadar fiyat artisi normal degil . Doktor ile ilgili degil bu ama Lutfen hastane icin Bimer e yazalim hepimiz
Jaleserkan nrglvrl canım daha önceden sağlık sektöründe çalışıyordum gebelik sebebiyle ayrıldım.Bimer’e yazarsak herhangi bi değişiklik olmaz çünkü A sınıfı bir hastane medova fiyatlarında %200 e kadar fark alabilirler Ama şansını dene istersen..
Julican nrglvrl özel hastaneler yüzde 200 e kadar fark alabilir. Acaba bu muayene ücreti yüzde 200 fark bedelini geçiyor mu geçmiyor mu bunu soracağım gittiğimde ona göre 184 ü ararım
Jaleserkan Bende en başından beri Fuat beye gidiyorum muayene ücreti 135ti diye hatırlıyorum Doğumda 2100dü.bu ay henüz gitmedim