MinikAdamimmm Hamileliğin hiç bu kadar hormonlarımi değiştireceğini bilmezdim . Herşeye ağlıyorum. Üzülünce sevinince kızınca vs vs . Yahu tutamıyorum kendimi çocuktan farkım yok artık . Bazen sacmaladigimin da farkindayim. Ama elimde degil . Sizler de böyle misiniz ? Kocama bile triplerim tavan . Istemsizce ilgi bekliyorum gelmediğinde de yalnızlığı dibine kadar yaşıyorum . Ya çok komik geliyor bütün bunlar bana .