Duygu35 4.5 aylıkken hamike kaldim suan 32 haftalik hamileyim dikişlerle alakalı bi sknti olmuyor. Ama ilk hamileliğe göre biraz ağrılı geçiyor. Mesela benim ilk hamileliğimde çatı agrım yoktu şuan sağdan sola donemiyrm ağrıdan. Son aylarda daha çok ağrın olucak dedi doktorum. Aslında tek sorun bitane bakmakta olduğun bebeğin varken zor ilkinde agrin olsa yatiyisun istedin saatte kalkiyosun filan ama bebegin olunca hep ayaktasin ve bu ağrıları daha çok hissediyorsun yoksa hiç bir zorluğu yok 😊😊