Canım bende hatay’lıyım benimde aynı senin başına geldiği gibi geldi ben hatay akademi hastahanesine gidiyorum orada Ali rıza bey var enfeksiyon ile o ilgileniyordu kadın doğum ile birlikte ilgilendiler benimle benimde toxoplazma pozitif göründü avidite yaptık ve sınırda çıktı ve araştırmaya yönlendirdilet prof. Sabahattin Ocak mükemmel bir insan her şeyi anlattı ve maalesef yeni olduğu anlaşıldı bebeğe geçtiği konusuna gelince kesin kimse bir şey diyemez ilk aylarda bulaşması zor ama bulaşırsa tahribatı çok olur . Bunu da 16 hafta da aminiyo sentez ile anlayabiliriz dediler. Şimdi önünde zorlu bir süreç var allah sabır versin rabbim hayırlısını nasib etsin