Rahtes Anneler merhaba. Öncelikle Günümüz kutlu olsun.. Biz 14 haftadayız. Geçen hafta sol bacağımım üstünde şiddetli bir kaşınma başladı, sonrasına farkettim ki alerji gibi kırmızı kırmızı olmuş cildim. Büyümeye devam etti ve baya ilerledi. Ekzema ya benziyor bence. Hamilelikte bunu yaşayan var mı aranızda? Cildim sürekli nemlendiriyorum ama yeterli değil mi yoksa? Doktora haftaya cumartesi gideceğim ama gitmeden sizin yorumlarınız da beni rahatlatacağına inanıyorum..
Sinem21 Rahtes alerjik egzamam var sürekli tekrarlıyo krem kullanıyorum sadece çıktığında onun dışında yapabileceğim bişey YOk malesef 😕
Sinembuse Doktara girmeniz lazım egzama hafife alincak bir durum değil bütün vücuda yayılabilir allah korusun .
Rahtes Bugün bir annemiz aleovera kullanabileceğimi söyledi. Denedim çok iyi geldi daha ilk sürmemden. Biraz takip edeceğim.. belki rahatlatır böylece. Geçmezse cumartesi ki randevumu daha erken alırım.
derinmilatuncay Aloe vera alın balkona koyun tavsiyem 2 saksı almanız dalını nazikçe kesin çıkan jeli uygulayın.bir dalı size 3-4 gün yeter hızlı uzar zaten çok faydası olur