Ozlem2 ilk kızımı devlette doğurdum, 20 gün sonra tekrar doğumum var. İnşallah yine devlette olacak. Özel gibi, özel odan vesayre olmuyor ama, her şekilde bebeğini kucağına alıyorsun. Normal düşündüğüm için devleti tercih etmiştim. Şahsen bu devirde o kadar parayı Doğum için vermem, malum ekonomi aldı başını gitti. O parayla kızlarıma daha iyi şeyler alabilirim diye düşünüyorum.her devlet bir olmuyor bu arada. İlki İstanbul da oldu idare ederdi. Şu an Balıkesir deyim burası oraya göre baya özel gibi ilgileniyorlar. Rabbim iyilerle karşılaştırsın inşalalh. Hayırlısıyla dogurursun inşallah🤲😌