defnece doktorlarda çok söyler bunu göbek ve çevresi yağlanmaları olanlarda daha geç hissedermiş benim doktorum bu sebeple erken hissedebileceğimi söylemişdi göbek olmadığı için nitekimde öyke oldu 17. haftanın başlarında hissetmeye başladım hareketini hissetmek falan hissetmek şöyle bir yana dursun sağlıcakla alalım kucağımıza yavrularımızı inşaallah