Alessia Kızlar 15+3 um bebegın oldugu yerde mısır patlagı gıbı bır sey atıyor arada bagırsaklarım degıl onun yerı farklı oluyor anlıyorum bu haftalarda hıssedenler varmı
Betttt Alessia evett o haftalarda aynı bende o şekilde hissediyordum içimde balon patlıyor gibi bir histi😊
EsZe Alessia aynı zamanlarda aynı şeyi hissetmiştim. Hatta bi geceydi lavaboya kalkıp geri yattığımda olmuştu. O zamana kadar hayatınızda yaşamadığınız bi his olduğu için insan ayırt edebiliyor bağırsak mı gaz mı yoksa bebek mi. O sizin bebeğiniz 😊🙏🏻
Gizemmdikmenn Aynı durum bende de var, hele sırt üstü yatarken oluyor. Ama herkes çok erken dediği için ben de anlayamadım. 15+2 yim bu arada
Alessia Gizemmdikmenn banada cok erken dedıler ama bır kez pıtlıyor bebektır dıye dusunuyorum barız el yada ayak
Alessia EsZe harıka canım sımdı daha emın oldum evet bagırsaklarım degıl bebegın oldugunyerde kucuk bır tekme🥰
Havvaadem Bence anlaşılabilir ben çift yumurta ikizlerine hamileyim iki gündür resmen dokunduğumda hissediyorum özelliklede kıpırdayınca ama belki ikiz oldukları içindir yer darlığından
Tubanur1234 Alessia ben ilk 17 de tekme atti 2 kez pespese ama 20.haftaya kadr hic hareket yoktu bir seferlik fln hissedblrsn cnm asıl 20 den snra basliyo
Scb Alessia benimde 17de pıt pıt gibi biseler hissettim 19da karnıma vurduğunu gördüm dışardan sora tekmelere dönüştü 😂