Suvinella
Merhaba arkadaşlar ben 35+1 haftalik oldum. Dün yoğun aşırı yoğun karın ağrısıyla benim her zaman gittigim sefaköy rumeli hastanesine gittim orda nts sancı cıkmadı doktor böbreklerimde büyüme olduğunu ve pazartesi üroloğa görünmemi istedi ağrım ordayken azaldı bende serum yaptırmadım sonra eve geldim gece ağrımın şiddeti çok arttı. Ben de arada tasaruuf olsun ya dogumu devlette mi yapsak derim eşim kabul etmez neyse dedim uroloji doktoru nobetcidir devlete gidelim pazartesiyi beklemeyelim diye ikna ettim, bizde bakırköy sadi konuk devlet hastanesine gittik benim düsüncem çok bekletmezler tahlilim var zaten urolog gunduz yaptirdigim tahlillere bakar bi serum takıp gönderirler mantığiydı. Ama oraya gidince doğumhaneye gonderdiler orda tekrar idrar kan tahlili nts istediler. Ben de tamam ama dayanamiyorum agri kesici yapin dedim olmaz dediler. Neyse ben kıvranıyorum acidan ordaki hamileleri korkuttum.. bu kadar aci cekilir mi diyolar🤣doğum sancısı olmadığından da eminim diyorum hemsireler dönüp bakmaz aradan 45 dk falan gecti doktora dedim ya apandisim mi patladı boyle agri mi olur bayilcam serum yapin dedim yok tahlil sonucu cikmadi dedi, ya dedim sorumluluk bende getirin imzaliyim da ya na mi yo rum dedim himm tamam dedi taktilar serumu ama serumda agri kesici bisey yokmus 1.5 saat surcek dev bir serum. Agrim gecmiyo serumu alip geziyorum otur diyolar ben agridan oturamiyorum bile icerden dogum yapanlarin sesi geliyo yan odada kapilar acik hemsireler aglama diye bagiriyolar kucucuk suriyeli kiz cocuklari dusunun 17 yasinda 3. Ye doguruyolar 13 yasinda doguma gelenler oluyormus hemsireler doktorlar ekstra bir nefret dolu onlara karsi ben de oyle tabi cocuk istismarı degil de nedir. ortalik mahser yeri gibi dedim bu ne yaman iştir fakirsen doğurmamalısın kesin net yani. Ozelde ki ilgi alaka nerde burdaki seri dogurma nerdeee doktordan hemsiresine herkes bikmis ama asiri kaba degiller sadece artik bos bakiyorlar haklilarda. neyse yaklasik 1 saat gecti serum biraz azaldi agrim hafifledi haydaa bu sefer yine nts ye baglancaksin dediler. baktim serum daha var dedim gel bitmeden baglayalim ntsye bide onu beklemeyelim olsun bitsin dedim hemsire mirin kirin etti ya dedim olur neden olmasin o da kabul etti kolumda serum baglandim ntsye sonra bi 25 dakika gecti doktor sancin yok dedi bende icimden diyorum evet anla artik dogum sancim yok. Neyse tahlil sonucunu bekliyorum saatler oldu bio kimya sonucu yok cikinca urolojiye gondericek gidemiyorum bide oraya giren tek giriyo sonra hapishane gibi isin bitmeden cikamiyorsun. Daha 3 cm acikligi olan kadini tek basina aliyorlar aileden baska kimse giremez yaninda ne telefon var ne bisey acilma olmazsa 2 gun orda ac susuz beklemek zorunda kapi kartsiz acilmiyo kacamaz da resmen hapishane yani. Saat 5 e yaklasti doktor dedi sonuc cikmadi ama gunduz yaptirdiklarini gosterirsin olmadi dedi heh dedim sunu bileydin bacim. Neyse gittim haydaa urolog hamile oldugun icin bi islem yapamayiz asiri buyume yok zaten soluna yatmaya devam et buyume sagda tomografiye de giremezsin 15 gunde bir ultrasonla kontrol ettir. Dedim tamam tekrar bi tahlil istedi kadin doguma gonderdiler tahliller 2 gune cikar anca dediler biz hamilelere uygun bir ilac vericez tedavi icin erken dogumu tetikleyebilir. Dedim tamam gidebilir miyim tabi git artik dediler kocami kapidan aldim saat oldu 5 biz atladik taksiye benim tutumluluk dusuncem devlet hastanesinde dogum dusuncem gitti hatta gittigimiz ozelden daha iyisine mi gitsek diye dusunmeye basladim acibadem hastanesini arayip suit oda icin fiyat almayi dusunuyorum sonra eşime de git bi kredi cekmeyi dene ya da ailenden iste dicem umarim olur. O travmayi rabbim kimseye yasatmasin ben durumumuz yeterince iyi olmadan hamile kaldigim icin cok pisman oldum ikinciyi asla dusunmuyorum butun tedbirlerimi alicam insallah bi supriz yasamam. Arkadaşlar özel hissetmek çok çok önemli hakkaten önemli bayaa önemlii.