BaharYkp benimde önceden üç düşüğüm var buda dördüncü gebeliğim . 16. Haftamdayım başlarda hep vajinal ultrason oldum onuncu haftaya kadar falan. Riskli gebelik uzmanına itiraz ettim en sonuncuda bu bebeğimide kaybetmek istemiyorum alttan bakmasanız artık dedim. Kadın ömrümü can kurtarmak için adamışım şu yaşıma kadar o cana Zarar verebilecek birşey yapmam asla söz konusu olamaz öyle birşey yok at bunu kafandan ben hiç bir bebeğe zarar vermeye kıyamam diyerek baya tersledi ondan beridir ses etmiyorum. doktor değiştirdim aynı oda riskli gebelik uzmanı oda karşı olmadığını dile getirdi oda iki kere baktı vajinal. Gönlünü ferah tut canım sen koruyan rabbim 🙏