haziransekiz erken doğum da olabilir ben 34+4’te doğum yaptım.. ama seninki şuan doğumu tetikleyecek bir ağrı değil.. 30’dan sonra belinde kasıklarında bu tarz ağrışar kramplar hissedebilirsin bunlar normal.. hiç endişelenme.. ama eğer düzenli ve sık ağrın varsa mutlaka doktorunla iletişime geç