gah Sabahtan beri karnımda değişik bi ağrı var hastaneye gitmek istemiyorum ama geçmiyorda Doğum sancısı olabilir mi acaba
HalisEbruoban gah bendede oldu 37 haftamda boyle adet sancısı gıbı gıttım bişey cıkmadı yalancı sancı galıba oluyo cunku dogum sancısı 5 dk arayla 30 sanıye sürüyomus hıc gecmeyen bır agrı degılmıs
gah HalisEbruoban sabahtan beri devam ediyor değişik karın ağrısı sancı neye benziyor bilmediğimiz için Allah herkese yardım etsin zor