2_bebeli bnde 14 haftalığım normlade bu haftalarda yukarı çıkması gerekiyormuş benmkide aşağıda kalmış zamanla çıkabilir çıkmazsada bi sıkıntı olmaz sadece doğumun şeklini belirler dedi doktorum. Ağır şeyler kaldırma fazla yorulma ilişkiye girme dedi birde bunlara dikkat etmm gerekiyormuş sizde tekrar sorarsınız doktorunuza 🦋