Remzis korkma hiç akıntın hep olacak bnm pantolonuma gecerdi akıntım..ilk zamanlar bende senin gb cok tedirgin oluyordum ama alıştım...benm aynı okulda calıstıgım öğretmen arkadasımda tüp bebek yaptırdı iki hafta var aramızda o da senin gbydi beklemek zor bi süreç ama kalbini ferah tut hiç birşey olmaz..akontın da olacak sancında olacak bulantında olacak hepsine hazırlıklı ol😊 aklına hiç kötü birşey getirme hep olumlu düşün