RukenYildiz yani sen bilirsin canım ama ortaokul ve lisede dalga kaynağı olabilir. Bizde mesela eşimle çok sıkıntılar yaşadık evlilik öncesi 3.şahıslar yüzünden ama yaşadığıö herşeye değer diye düşünüyorum bende ama kızıma değer adını koymam ben ona her baktığımda zaten iyiki diyorum zaten. Ama demiralp çok güzel bi isim