Tiredmother Kızlar bu haftada böyle yaşamam normal mi deliricem sabaha kadar bi yandan afedersiniz çıkartıyorum bi yandan ishal mahvoldum ya. Soğuk algınlığı mı bebekle ilgili mi anlamadım var mı yaşayan?
Nisa2134 Tiredmother doğum belirtisi cnm bende kusma ve siyah büyük abdest oldu ve karnım çok sertleşti hastane gitim muaneye doktor heran doğurabilirsin dedi ve doğum yaptım 38 haftalikken
Zmrtbdk Tiredmother Doğum zamanı bunları yaşayan çok kadın var canım.Allah bir avazda sağ Salim kurtarsın 🙏🏻💜
yasemen123 Tiredmother 37+2 yim benımde 4-5 gündür ishal sabahları mide bulantısı gidiyor karnım sertlesip iniyor inş yakındır doğum
Tiredmother Nisa2134 karnım hep sertleşiyor hareket fazlalığı var bütün gece uyuyamadım. Ne kadar sonra yaptın canm Doğumu ben dün nst çekildim hiç bi şey çıkmadı bidahaki kontrolüm bi kaç gün sonra beklememeli miyim acaba bilemedim ya.
Nisa2134 Tiredmother benim sanci cıktı düzenli hemde ve açılma yoktu ama hemşire altan kontrol ettikten sonra acilmam oldu 3 gün hastanede kaldım senin yerinde olsam nst şancı yoksa bekle derim sancin karından belinden olursa gittikçe artarsa tekrar net bağlan duzenliyse doktor seni çatı muanesi ister ve hemşire yapar elinden geldiğince sancin evde çek derim ben hastane çektim pişman oldum evim uzaktı ve doktor yolculuk yapamazsın yatiralicak hasta dedi 3gunun sabahi 11.05 doğumum oldu normal spinal doğum canım çok rahattı belden uyuşturdu sancin çektim ama ağrıdan kızımı çıkaramıyordum spinal yaptım hissetmedim bisi Tiredmother
Deletedmom277 Tiredmother Bunu bilemeyiz benimde oldu ama 40. Haftamda hala doğuramamıştım suni sancıyla denediler yine olmadı o yüzden sadece zamanın yaklaşmış diyebiliriz
Tiredmother Nisa2134 bende sancıyı evde çekme taraftarıyım canm ama böyle ekstra durum farklı olunca bebeğimide riske atmak istemem şuanlık durdu bulantım kusmam flan gerçi içimde bi şey kalmadığından da olabilir de, bekliyorum bakalım inşallah yolunda gider bütün süreç
Nisa2134 Tiredmother canım normal bunlar hiç korkma bende çok heyecanlıydım ama doğumhane girdim daima ayaktaydım yuruyodum ve doğumum oldu zaten Rabbim sana da kolay doğum nasip etsin bu arada bebeğin doğar doğmaz odanda hemen sütun ver canım ben öyle yaptım şekeri düşmesi hemşire çok iyi yapmisin dedi ilk 5 günde yeşilimsi siyah diski yapar ve prima çok değiştirsin cnm doğum hanedede kesinlikle çorap giy terlik yanında olsun kayisi suyu ailen getirir sütlaç yersin kek yersin insalah yardımcı olmuşumdur soru olduğun da burdayım cnm🤗🤗🤗🤗
Tiredmother Zmrtbdk inşallah canm sancım flan yok. Şuan korkumdan uyuyamıyorum resmen 😂😂 kuaföre gidecektim bugün kaşlarım için bu şekilde Doğuma gitmem inşallah 😄😄😄
Zmrtbdk Tiredmother 😂Doğum çantana cımbızı ekleyiver sen yine de.Ya kaş çok uzun sürmez hemen aldırıp gelebilirsin.Burda sancısı başladıktan sonra poğaça yapan kadın da gördüm,avm ye yemek yemeye giden de😂😂 fırt diye çıkmıyor bebek,keşke çıksa 🙈😂
Tiredmother Zmrtbdk açılmasını bekliyorum malum ramazan öğleden sonra açıyorlar o yüzden 😂 ben o kadar cesur olabilir miyim bilmiyorum ya yollarda suyum gelir korkumdan yürüyerek bi yere gitmiyorum😂 yürüyüşe bile arabayla gidip yürüyüp geri arabayla eve geliyorum😄
Zmrtbdk Tiredmother vallahi ben de edemem canım sanki.Maşallah baya cesur hatunlar,okurken şaşırdım ben de 😅 Evin içinde yürürüm anca faydalı diye.
Tiredmother Nisa2134 inşallah güzel geçer canm ya. Allah razı olsun valla çok yardımcı oldun listeye ekliyorum olmayanları annem halleder 😘