Slm kızlar 18 aralıkta kürtaj oldum hiç adet görmedim 4 farklı dr a gittim rahim içinde kan birikintisi var dediler ama adam akıllı bilgilendirme yapılmadı bazı dr lardaki en iyi ben bilirim zihniyeti ve hastanın sorusunu önemsememe yüzünden özele gitmeme rağmen 10 şubatta tekrar kürtaj oldum o kan boşaltıldı ama çok korkuyorum tekrarlar mi diye bunun çaresini bilen varmı çünkü kanama olmadı gene 😣