Sinemdenizci Selam herkese iki gündür adet sancısı gibi bel ağrısı çekiyordum bu gece hastaneye gittim. 34+1 hamileyim. Bebeğimin kilosu 2800 ultrasonda iki hafta ileri gözüküyor. Ultrasonda plasenta yaşlanması görüyorum dedi. Nst normal çıktı. İdrar tahlili yaptı sistit çıktı bir sürü ilaç yazdı. erken Doğum tehlikem olduğunu söyledi moralim çok bozuldu. Ayni durumu yaşayan var mı erken Doğum mu oldu beni bilgilendirir misiniz ? Daha Doğuma 40 gün var umarım vakti zamanında gelir ama ben çok endişelendim.
PrensesimDoga Sinemdenizci allah yardımcınız olsun bende 33-4 oldum benimde erken doğum riskim var. Akciğer geliştirici iğne oluyor musunuz ?
Masha Bana da 35. Haftada erken plesenta yaşlanması var yakın takip edelim dedi doktorum her hafta muayeneye gitmeye başladım. Su an 39. Haftadayiz. Korkmayın. Takip edecektir bebegin boyunu ve kilosunu. Eğer gelişmesi yavaslarsa durursa yaşlanma bi sorun olabilir evet ama boyu kilosu iyiyse sorun yoktur muhtemelen.
Cmrnl Sinemdenizci 33. Haftada plasenta yaşlanması görüldü. Bende de çok bel ağrısı var. Bundan mı oluyormuş ki? Şu an 36+0 dayım ve bebeğim 3200 gram. 48 cm. Doktor 38 bitince alacak bebeği