Gizemx 8 haftalık olduk kızlat şiddetli gögüs şişliği ve yatarken yan döndüğümde bile acıyo göğüslerim damarlarım belirginleşti sizde değişim varmı 8 haftada? Ve ne ilaçlar kullanıyosunuz
Chan Gizemx bende de ilk ayda şişti bir anda ve hala o büyüklüğü baki kaldı. Şişlik hissi, rahatsızlık, kaşıntı bunlar kısa bir sürede geçiyor.
hafsam_omerim Bende de aynısı olmuştu ama zamanla kendiliğinden geçti aman ha göğsün kaşınırsa sakın kaşıma ben kaşıdım çatladı göğüsler o dönem biraz büyüyo yağ yada çatlak kremi sürmeni tavsiye ederim