haticenur1 Güzel anneler öncelikle herkesin anneler günü kutlu olsun😍14 gün önce doğum yaptım sezeryanla şu ana kadar sıkıntı yoktu doğumdan 5 gün sonra kontrole gittim sıkıntı yoktu ama 2 gündür dikiş yerinde sertlik farkediyorum normal mi bu durum kontrole gidicem tabi ama bi kaç gün beklemem gerekiyor hemen gidemicem o yüzden kafama takıldı neden sertlik oluşur ki bir de dikisin üstü çok hafiften mor çevresi normal sadece dikisin üstünde morluk var hafif bilgisi olan varsa ya da yaşayan sevinirim bilgilendirirseniz
Hayze haticenur1 sezaryen zor mu acaba doğum sonrası yürüme hareket ağrı nasıl? Bu arada anneler gününüz kutlu olsun Rabbim analı babalı büyütsün inşaAllah 🌹
2405 haticenur1 seninde anneler günün kutlu olsun canım benim 😍 bende sezeryanım 1 buçuk ay oldu ama hiç sertlik olmadı morluk farketmedim üşütdün mü ince giyinip belki ondan olabilir ama gecikme doktoruna bi git derim
Sevdali haticenur1 canım bende yeni sezeryan oldum annem yanımda sordum ağır bi hareket bi iş yaptıysa rengi öyle olmuştur diyor bnmde sana sorum var ilk zamanlar uyku sorunun oldumu bebek sayesinde zaten uyuyamıyorum ama sürekli korkup kalkıyorum :( genel bi durum mu acaba
haticenur1 Hayze âmin canım insallah sezeryan her insanın bünyesine gore farklı galiba mesela ben ilkte hic zorlanmadım çok kolay geçti bu ıkıncı sezeryanim ve bu kez çok zor geçti zaten normalde 11 mayısta doğum yapıcaktım erken 36 haftalik doğum yaptım çünkü her gittiğimde bebek daha çok aşağı iniyordu bide baş asagiydi ve kordon dolanması vardı zaten rahatsızdım en sonda bebeğim daha çok aşağı inmiş sıkışmış doğum sancılarım basladi geceden 2 gün çektim sezeryan a alındım bebegi doğum anında zor çıkardılar sıkıştığı için solunum sıkıntısı oluştu benim karnımın her tarafında morluklar vardı agrım çok oldu bu kez yani sıkıntılı geçti o yüzden problemli olduğu için ama herşey normal seyrederse gerçekten sezeryan çok güzel tabiki agrın v.s olucak olsun o kadarsa insallah sagsaglim alırsın kolar bir şekilde kucagina
Hazal2344 Bende burda beklim merak ettim pazartesi günü doktorumla konuşucam sezeryan olmak istediğimi söylicem ilk gebelik ilk çocuk
haticenur1 2405 allah bağışlasın insallah ewet üşüttüm öksürükte var dünden beri usutmeden olurmuki aceba gidecem canim ama carsambadan once gidemem cocuklardan dolayi umarim kotu bisey deildir
2405 haticenur1 insallah canım ama dikkat et kendine emziriyosan bebeklerde geçer dikkat etmelisin kendine üşütmemelisin
haticenur1 Deletedmom277 tsk sıkıntı olmasında ilk sezeryanimda böyle sertlik olmadi o yüzden biraz korktum
haticenur1 Sevdali tsk canim yaptım tabi malesef 10 gündür dolanıyorum koltuk bile kaldırdım mecbur belkide dediğin gibi zorladım ben o yüzden ama için rahat etsin yinede dr gidecem uyku konusun da bn de öyleyim oğlumun en ufak sesine uyanıyorum tedirgin korkarak uyuduğum için bn de senin gibiyim yani
haticenur1 2405 doğru söylüyorsun zaten alırım bebeğe geçti bile çünkü tüm gece boyunca inledi ağladı bugün aynı şekil huzursuz çok
2405 haticenur1 Oyy canım ya anne sütünden geçiyor diyolarşar zaten insallah dende iyi olursun bebeğinde düzelir
[silindi] haticenur1 canim bende ilk dogumumu sezeryan ile yaptım aynı sertlik bende de oldu deri yapısı ile alakalı korkma sakın
haticenur1 [silindi] tsk canım dikiş üstünde hafif çok morarma gibi oldumu yani bnm 2 sezeryanim ama ilk te böyle olmamıştı o yüzden aceba enfeksiyon filânmı diye düşündüm 🤔
[silindi] haticenur1 enfeksiyon olsa ateşin çıkardı canım ama doktora danışmanda fayda var ben 12 yıl önce sezeyan oldum 17 yaşındaydım ozaman simdi ikinici bebisi bekliyorum korkuyorum birazda ama yanlış hatırlamıyorsam hafif bir morarti bende de olmustu
Zmrtbdk haticenur1 çok geçmiş olsun.Ben henüz Doğum yapmadım bilgim yok.Bir sorum olacaktı 🙈 Çok geniş çaplı bir kesi mi yapılıyor sezaryende yoksa şöyle 5-6 cm kadar mı? 😌
haticenur1 [silindi] asljnda yeni hatirladim ben bi kac gun önce 4 yaşında kızım var bn uzanırken üzerime atladı tam dikiş yerime bacağı geldi bir kaç saat çok ağrıdı hatta muhtemelen o yüzden olmuştur diye düşünüyorum