Mamiii20
Kızlar doğum sancısı nasıl oluyor . Bugün yoğun bir şekilde akıntım oldu ama kanlı değildi nişan herzaman kanlımı olur birde sağ kasık tarafıma acayip bir ağrı saplanıyor ve özel bölgemdede ağrı var hastaneye gitmyede korkuyorum açıkcası devlet hastanesine gidiyordum doktorum nöbet turmuyor akşamları sadece ebeler oluyor