Sevgii Sabahtan beri sol kasıgımda ağrı var ara ara girip cıkıyor ayaklarımı duvara doğru kaldırınca geciyor ama uzanınca yine başlıyor 14+3teyiz normal mi bu ağrı ya
YaseminAktan Bende 12 haftalığım benimde sol kasığımda ağrı oluyo 1 haftadır dr.sordum lifler açılıyo normal dedi bebişler büyüyo🙏👶
Sevgii YaseminAktan inşallah başka bi sorun yoktur bugün pazar acile de gitmek istemedim tedirgin oldum biraz