Tmirz Arkdaslr 36 haftlik hamilegim 2 hafta onde gidiorum doktorum ayin 10 da.gel kontrole dedi randevu bulamdigmz icin 15 de gidicgm neypliym sancmda oluyor ara ara
AlininAysesii Tmirz Biz 35’te 2930 çıktık ama önden gidiyorsun vesaire demedi doktor, size niye öyle söylendi anlamadım
Ecehan normal doğum istiyosan egzersizlere yürüyüşlere başla bence 2 hafta önden gitmesi 2 hafta erken doğacağı anlamına gelmiyor illa ama 40. haftaya kadar beklerse 4 kiloyu geçebilir. 15ine az kalmış ağrılarına dikkat et düzenlimi değilmi ona göre acile gidersin olmadı