N_e_s_e benim karnımda top gibi ama kız. O bebeğin yatış şekliyle alakalı birsey. Genellemelere inanmayın lütfen 🙏🏻☺️ İs yerinde iki kız hamile kaldık ardarda. Ben ağzıma koyduğum her lokmaya dikkat ettim, her gün 1 saat yürüdüm, cilt bakımıma giyimime ekstra özen gösterdim, 10 kilodan az aldım. Diğer arkadaş asla dikkat etmedi kendine 30 kilo aldi, cildi lekelendi, hamilelik onu yordu. Bu arada kızı var, kız annenin güzelliğini alır dediler. Bana da hamilelik seni güzelleştirdi kesin erkek kesin erkek dediler. Ama benim de kızım var ☺️🤷🏻♀️