Ozkrs merhaba canım ... 34+4’te sabah 6’da musluktan akar gibi aniden suyum geldi sancı kanama vb hiç bi şey yoktu.
Hastaneye gittim açılmam yoktu sancım hiç bi şeyim yoktu. Eğer suyun geldiyse Doğum kesinlikle başlamış demektir çünkü amniyon sıvısı olmadan bebek içerde yaşayamaz. Haftam Erken olduğundan hemen bebeğim için iki kez ciğer geliştirici vurdular ve enfeksiyon kapmaması için damardan 3 kez antibiyotik verip 24 saat ilaçların etki etmesini beklediler. Gece sancılarım başladı ve sabaha dek devam etti sabah 6’da açılmam 5cm olmuştu bile.. bebeğim makat pozisyonda olduğu için ve sancılarım arttığı için hemen sezaryana aldılar... doktorum eğer bebek makat pozisyonda olmasaydı çok güzel normal doğururdun dedi.. yani erken Doğumda vajinal doğum da olabilir sezaryan Doğumda olabilir. Bu tamamen kişinin vücudunda yaşadıklarına göre değişir.