Ariannesi İnşallah önemli birşey değildir.Daha önceden olmuş muydu? Progestan falan kullanıyor musun? O 2 gün de geçmez şimdi insana.Sadece yat dinlen ayaklarının altına yüksek yastık koyarak,bebek bu şekilde çok rahat ediyormuş ve yerleşmesine kolaylık tanıyormuş.