Bebekannesi Merhaba Doğum sonrası karın bölgesindeki çatlaklar için krem önerisi olan var mı? Şu an kırmızı mor gibi bir renkte karnımda çatlaklar var kurtulma şansım nedir? 39.haftaya girdim Doğum da yaklaştı hemen sonrasında kullanmaya başlamak için alayım diye düşündüm. Çatlamasın diye lierac krem kullandım yağ kullandım ama genetik sanırım yine de çatladı :/
yaseminan Bebekannesi kullandığın kremler iyi canım ekstra Hindistan cevizi yağı kullanabilirsin ama en önemlisi bol bol su iç
parasetamoll Bebekannesi fito hematen madacesol karışımı iyi geliyor bende 1 tane ufak olmuştu sürdüm iyi geldi ama hemen sürülmesi lazım bende hamilelik boyunca olmadı doğumdan sonra oldu o bitane
dere07 Bende catladim zeytinyağı vazelin badem yağı mustelanin kremini kullandım ama yine de catladim son aya girdim 😂 benim annem hamileyken catlamış sanırım genetik bende catladim suyu fazla da iciyorum ama bana misin demedi