Aygl Benibirakma değişir daha doğum pozisyonunu almasına çok zaman var sekilden sekile giriyo benimki 😂 29 haftalik
Alinam Benibirakma normali başın aşağıda olmasıymış ama benim cadı kızım daha yeni döndü dönerken de fena canımı yaktı ama şükür döndü biz 32+2 deyiz daha çok dönüp durur sen takma kafanı kuzum daha zamanı var
hunilimom Benibirakma değişir canım ama normal zamanda yavaş yavaş dönmeye başlaması lazım bildiğim kadarıyla başı aşağıda olur benim hep ayakları aşağıdaydı 35 e kadar
AselAlaraa Alinam bnde inşAllah 26. Haftaya gircm. Çokmunağrı oluyo dönekn bide hngi pozisyonda olması norml
zynp1512 Benibirakma bende senin gibi sordum dktora :) doktorum kanala girmediği sürece problem yok normal böyle olması dedi
Alinam Benibirakma hayırr canım erken doğumla alakası yok korkma normal olması gereken pozisyonu baş aşağı
Alinam AselAlaraa hayır kuzu benimki poposunu aşağı koymuş iki büklüm yapmış kendini başını da göbek deliğine koymuş bastırıyordu ağrım ondandır göbek deliğine bastırıyor die
zynp1512 Benibirakma ama olması gereken o ayakları aşşada olursa daha sıkıntı ilerleyen zamanda yeri daralıyor dönmesi daha ters bi durum öyle biliyorum ben evham yapma
yaseminan Benibirakma benimki yan durmuştu doktorum pozisyonun ters demişti o haftalarda kafa aşağı doğru gelmiş olmalı
yaseminan Benibirakma normalde olması gereken o canım korkma bebeğin kafası çatala girerse kork o zaman erken doğum olabilir
sydtns Benibirakma 27 deyiz enine yatıyor bizim beyfendi valla haftalardır öylr hem yan yatıyo hem tam makat duruş bakalıö sonu hayırlı olur inşallah
sydtns Benibirakma 😄 valla alıştık artık ayaklar kafada sağdan sola uzanmış döneceğide yok gibi bakalım 😫