Bsralsn ygulafer Güney Adana hastanesinde Osman Çakar var efsane bi doktor kızımı onda doğurdum şuan malatyadayım Doğum için tekrar ona gidicem. İlgisi alakası Güleryüz’le oluşu çok beğeneceğiniz bi doktor. Ha bide aynı hastanede Gökmen şukgen var o da çok iyi
Elazmra Hazalonur1 sehir hastanesinde yaptim ve cokda memnundum Allah razi olsun emelerimden ve doktorumdan Bunuda eltimin ısrarıyla Hacettepe hastanesinde haluk bala gidiyorum seker givi bir doktor tum sorularimi bikmadan sıkılmadan tek tek cevapliyor 😘
Sahmer Gulgulcan rezil biyer allah kimseyi düşürmesin 35 haftaliktim doğum başlayacak 2cm açıklık var diye yatırdılar sürekli altan muaine baktım 2gun birşey yok ağlama bağırtı sancılı herkez piskolojim bozuldu kaçtım hemen kızımı avrupa hospital da doğurdum dedim 2.ciyede avrupaya gidecem doktorum açılmak hiç yok iyiki çıkmışsın dedi biz şok olduk zorla dogurtacaklardi 38+4üm daha doğuramadım
Hazalonur1 Yasemine o zaman bayram bukan tavsiyem olsun canım o hastahanede ben daha önce gitmiştim çok iyi bir doktor şu an metroya gidiyorum
Gulgulcan Hazalonur1 benim arkadaşım orda doğum yaptı herkese birer oda veriyorlar doğum anına kadar tam doğacakken çatala sonra tekrar odaya bebeğin bakımı herşey üst seviyede bence devlet hastanesi olmasına rağmen ilgi güzel
Yasemine Hazalonur1 hmm aklımda bulunsun benim kuzenim de metro hastanesinde doğum yaptı oda memnun kalmıştı
Ozgee_ Hazalonur1 canım merhaba. Bende metroda gul demirtasa gidiyorum. Bu akdeniz kartını sorucaktım muayene de de gecerli olduğunu bilmiyodum 80 lira ödüyorum ben. Ayrıntılı ultrasondada indirimi var mı aceba. Yaptırdın mı.