Nagihans bebeğin zaten ilk 3 ay senin yediklerinden değil sen de varolan vitaminlerden besleniyo. Sonrasında da süt yumurta kaşar muz yersen ve doktorun verdiği vitaminleri kullanırsan hiçbir şey olmaz ben balık ve et hamileliğim boyunca çok çok az yedim şuan bebeğimin kilosu da gelişimi de gayet iyi sen şimdi ceviz falan ye. Ağır yemekler zaten yemek zorunda değilsin. Unutma en önemli şey stresten uzak durmak 2 kişilik yemek zorunda değilsin kilo almak zorunda değilsin zaten kontrollerini düzenli yaptırırsan doktorun sana gereken öneriyi yapar. Aldırma insanların söylediklerine