aarzucaa benim de o haftalarda indi canım. 36+5 im hala beklemedeyim. Baya aşagıda dedi doktorum, ama erken gelir falan demedi. Açılman yoksa korkma. Bir de bol bol dinlen dedi bana doktorum, ağır iş yapma, yorulma dedi. inşallah sağ Salim kucağına alırsın bebişini 🤲🤗